خسته ام

My NoTe

من هنوز از بازى کلاغ پرمیترسم، میترسم بگویم تو، و تو آرام بگویى پر…!!!

خسته ام

خسته ام! از لحظه های بیهوده، از همه ی لحظه هایی که منتظر بودم بلاخره یه اتفاقی بیفته!

   یا برگرد یا تنهام بذار!

      حتی دیگه خاطراتت هم نمیخوام!

         نه بودنت بودن بود نه نبودنت نبودنه!

            تو که کفش های رفتنت رو به پا کردی چرا معطلی؟!

               فقط برو ...

 



نظرات شما عزیزان:

* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت21:34---4 مهر 1391
به چه می خندی تو؟

به مفهوم غم انگیز جدایی؟

به چه چیز؟

به شکست دل من یا به پیروزی خویش؟

به چه می خندی تو؟

به نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد؟

یا به افسونگری چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد؟

به چه می خندی تو؟

به دل ساده من می خندی که دگر تا به ابد نیز به فکر خود نیست؟



خنده دار است بخند. . .
پاسخ: نظر خوشملیه!دوسش دارم!


zahra
ساعت21:50---28 شهريور 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 24 / 6 / 1391برچسب:خسته,بیهوده,رفتن,بودن,ساعت دلتنگی  توسط Silence Girl